Liefdevol becommentarieerde Antonioni en uitvoerig becommentarieerde Tarantino-productie kort besproken.

The Passenger
Zijn stem is in de afgelopen dertig jaar minstens een octaaf omlaag gegaan. Op de commentaartrack van The Passenger - beter bekend als Professione: reporter - van Michelangelo Antonioni, herhaalt hoofdrolspeler Jack Nicholson vaak zijn beste regels dialoog nog een keer. Waar hij in 1975 scherp en hard klonk, fluistert hij nu heel intiem met een basstem in de microfoon. Het is een liefdevol commentaar, van een Hollywoodacteur die zich er nog altijd over verbaast hoe minimalistisch de Italiaanse regisseur te werk ging. 'Hij zoekt iets' zegt Nicholson tijdens de opening over zijn personage, een journalist die de identiteit van een overleden wapenhandelaar aanneemt. 'Dat is het hele verhaal .' Later in de film wordt een auto in Barcelona even achternagereden door een taxi, die na een paar seconden moet stoppen voor overstekende kinderen. 'Zo ziet bij Antonioni een achtervolging eruit.'
Film: ****
Extra's: ****
Uitgebracht door: Sony

Hostel
Regisseur Eli Roth praat graag over zijn film Hostel. Zó graag, dat hij maar liefst vier (!) commentaartracks volpraat. Eén daarvan doet hij in zijn eentje, de andere drie samen met de uitvoerende producenten (onder wie Quentin Tarantino), een paar acteurs, de editor, Ain't It Cool-website-redacteur Harry Knowles en zijn broer Gabriel. Zijn enthousiasme is aanstekelijk, net als Tarantino die bijna de hele film door zit te lachen en zijn favoriete scènes becommentarieert. Op dvd wordt Hostel in een 'unrated' versie uitgebracht, wat inhoudt dat een bepaalde gruwelijke scène 30 seconden langer is gemaakt. Verder is er nog een Making Of in drie delen en een 'kill the car'-scène die vanuit vier hoeken te bekijken is.
Film: ***
Extra's: ***
Uitgebracht door Sony Pictures Home Entertainment